Anomenem Tribu Virtual a un grup de wapp que funciona com a suport constant entre mares. Les mares participants comenten, en temps real, vivències i experiències a qualsevol hora del dia.
És un espai animat i dinàmic, amb dones de tot tipus: artesanes, mestres, perruqueres, informàtiques,… mares de teta, de biberó, amb lactància mixta,… que fan collit, que posen a dormir al nadó al bressol…en definitiva mares diverses, persones diferents amb opinions i vivències de la maternitat diferents.
L’únic límit és el respecte i l’educació, l’acompanyament sense judicis de valor i el suport entre iguals. És fonamental expressar les opinions pròpies sabent que no tenen perquè ser compartides i ser capaços d’exposar-les sense ofendre a ningú.
Us deixem aqui un document amb bons costums a l’hora de compartir informació i una altre amb bons costums a l’hora de participar al grup.
El grup de wapp té una mínima moderació per part de l’associació. Recorda que som una associació i per tant, hauràs d’omplir un formulari per entrar i de tant en tant, et demanarem que omplis altres formularis, per exemple, de valoració de l’activitat.
Deixem aqui un altre document amb qüestions relatives al funcionament de la Tribu i el fet que som associació.
A Facebook disposem també d’un grup en el que podras trobar documentació rellevant e interessant sobre lactància, maternitat i criança i molt més: drets, nutrició, salut…
Si vols participar de la Tribu Virtual, hauràs d’omplir el formulari que trobaràs a l’apartat Activitats i serveis.
Per a més informació pots fer servir el formulari de contacte o escriure’ns un correu electrònic a lactamater@gmail.com.